Ibland är det väldigt svårt att inte hata..


"Israelisk militär attackerade inatt de obeväpnade humanitära fartygen Ship to Gaza på
internationellt vatten. Upp mot 17 personer rapporterade döda och 60-tal skadade, och attackerna pågår fortfarande. De flesta döda uppges vara turkar."


Jag hatar dig, Israel. Jag är så trött på dina töntiga ursäkter för dina lika töntiga handlingar. Du är inget mer än en blodtörstig mördare. Denna gången kommer du inte undan med en futtig förlåtelse, du attackerar internationella medborgare, vars enda avsikt var att hjälpa det folk som ni så envist fortsätter trycka ner, på internationellt vatten. Detta kommer att få sina konsekvenser..
Åh, förlåt mig så mycket. Självklart var det Israel som attackerades först och slog tillbaka! Samma gamla visa, jävla patetiska skit till land!


(NOTE: Jag har absolut inget emot de judar som själva är emot det terror Israel håller på med.. Inte alla i Israel stödjer deras regerings handlingar..)



/Selma

Kommentarer
Postat av: razone

håller med dig!

dom är inte ens människor!

2010-05-31 @ 15:54:58
Postat av: demet

så sant askitom..

2010-06-01 @ 15:07:35
Postat av: saberboi

I agree!

2010-06-01 @ 22:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0