Söndag

Fy vilket väder! Det har regnat i princip hela dagen. Not good!
Just nu sitter jag i köket och försöker göra något vettigt men det går segt. Jag sitter nämligen med mina böcker och en kopp kaffe som har kallnat. Det skulle vara bra om jag kunde ta mig igenom avsnitten om hälsa och lidande men tvek på det. Nu är det bara några dagar kvar innan tentan. I'm scared!
Jönköping och A6 var mycket trevligt igår. En liten roadtrip är ju aldrig fel. Fick även en del inhandlat.



         
                                                            / Sabera
 


Kommentarer
Postat av: Mr.M

me like nya inlägg:D HAHA! pös! keep skriva new inlägg :-D

2009-10-27 @ 18:48:14
URL: http://demango.blogg.se/
Postat av: Gissa 50 000 gånger

hälsa och Lidande? Inte visste jag att en sjuksköterska läste om buddhas lära immmm! Du kommer klara dig galantis mannis!

2009-10-29 @ 00:34:03
Postat av: Tilde

Haha jag gillar regn nu, då försvinner snön ;)

2010-03-21 @ 15:16:26
URL: http://tildesfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0