Once upon a time..

.. there was a taylor in China, his name was Mustafa.. (lugn Saber, jag skämtar bara!)

.. I actually wasn't stupid!

Året var 1997, frissan var kortare än aldrig förr och det var dags för lilla (åldersmässigt..) jag att börja skolan. Under alla mina grundskoleår kändes studierna som en dans på rosor. Från ettan till sexan vågar jag till och med kalla mig själv för smartast i klassen, i varje fall var jag tönten som var tvungen att ligga minst 20 sidor före än alla andra i matten (annars kunde jag inte andas) och be om extra uppgifter för att jag tyckte att det var tråkigt att sitta och inte göra något..

..But then something happened.. Sam happened.. And take a look at me now..! S-O-R-G-L-I-G! Jag har pluggat inför den stora Fysik B- finalen imorgon hela dagen och nu kommer jag inte ihåg något av det jag räknat. Vad kan jag förvänta mig? Jag borde ha börjat plugga för minst två veckor sen, inte ens det hade räckt egentligen.. Man är bara utbränd efter 3 år på Samskolan att det inte går att beskriva med ord, man måste uppleva det för att kunna förstå..

AARGH!!"¤#%&/&¤%56673@£$@€€@£$€$£@$€£$€







Godnatt!


/Selma (of course, Sabera the bastard läser ju inte Fysik B!!"#¤"&%¤"#!!)

Kommentarer
Postat av: sabera

Hahahahha du är så himla rolig Selma. Tur att du inte drog hela Mustafa historien som jag fått höra minst 1000 ggr i mellanstadiet hahaha.

Håller absolut med dig, Sam måste upplevas! Ångrar verkligen inte att jag valde bort Fysik B.

2009-05-22 @ 20:40:23
Postat av: Selma

DEDICATED TO SABER



Once upon a time there was a taylor in China. His name was Mustafa. Mustafa was a very poor man. Mustafa had a wife and a son. His sons name was Aladdin. Aladdin was a lazy boy. He did not wanted to help his father. All he wanted to do was to play in the street with the other boys. But one day Aladdins father died. Aladdin and his mother were all alone..

2009-05-22 @ 22:56:21
Postat av: Azra

omg det är fan tragiskt selma! :( Jag lider med dig haha ;/

Saber: Hahahahah äru dum! Ofta man vill smaka på suejlas mat, jag vill inte dö 50 år tidigare pga suejlas mat haha ;D

2009-05-23 @ 00:04:39
URL: http://azriich.blogg.se/
Postat av: Sabii

Selma lever du mannen? Kommer kasta ägg på sig när du springer ut, eller oj jag menar går lååångsaaamt ut =D

2009-05-31 @ 22:16:42
URL: http://sabii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0