NP - Matte E




My lovely Casio

Tänkte bara skriva ett lycka till, till Selma. Hon har nämligen nationella i matte E imon. Matte E fan, hör ni eller? Hoppas att det går bra. Grejen med henne är att hon alltid pluggar en dag till matteproven och ändå får hon så bra resultat så. Och då kan ni gissa när hon började plugga inför detta stora prov? U rock!
Över till mig då. Imorgon är jag ledig för att jag inte läser matte E så klart. Jag kände att nej det får nog allt räcka med matte D. Jag så nog övningsköra lite, skriva PA-utvärdering (I hate it), prata med Semin, gå en promenad kanske. VI får se vad mer dagen har att erbjuda. Över till msn nu.
              
                                                               / Sabera

Kommentarer
Postat av: Sabii

Hur gick det Selmaaaa =D ? Lätt som en plätt va :D?

2009-05-12 @ 15:20:11
URL: http://sabii.blogg.se/
Postat av: Selma

Tack saberis mannis, u rock too! :D Du låter som en kommentator av något slag; "Över till msn nu" haha tönt! :D

2009-05-14 @ 20:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0