Nu har jag slutat gråta över spilld mjölk..



Saber:
Jag hatar när man äter med öppen mun..

Jag:
Vem gör det?

Saber:
Du vet när vi hade konsument.. konsumentkunskap..



Ehm, för dem som inte hänger med i svängarna, she means hemkunskap..

Jag: Uff, kolla in min feta finne..

Saber: Varför knäcker du den inte?

Du är allt rolig du saberis! :D





Ett lite väl sent inlägg men men.. Ett stort grattis till min käre storesyster ZEHRA, född 10 mars 1988!
Iyiki dogdun zöremin!
Cocuklar bile sööylüyooor selmaaa zehraaayiii seeeviiiiyoooooor ♥ :)



                          / Selma






Kommentarer
Postat av: Marre

haha xD knäcker :-P

å grattis till zehra!

2009-03-12 @ 14:51:37
URL: http://malouka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0