Så duktig..


Jag är så duktig på fysik.. Så duktig att jag har omprov på onsdag!
 
Muntlig bokredovisning i svenskan blir det också. Jag slog upp boken och fick flasbacks när jag läste första sidan. Sen insåg jag till min förvåning att jag hela tiden visste vad som skulle ske härnäst i boken.. Först funderade jag på om boken filmatiserats och om det var därifrån jag kände igen det, men sen insåg jag att jag faktiskt har läst boken under mina bokslukerska år! Vilket normalt barn lånar hem en bok skriven av Selma Lagerlöf, vid titeln Kejsaren av Portugallien och som dessutom har en väldigt ointressan framsida?! Nej, jag har nog aldrig varit riktigt normal!



Jag kan dock säga till mitt försvar att det är en väldigt rörande roman, det tyckte jag första gången jag läste den och det gör jag även nu!

                                                                                                                                 /Selma




Kommentarer
Postat av: Marre

Hahaha! xD bara du selma, bara du ;-) men va sköööönt då behöver du inte lägga lika mkt krut på boken idag ju! (ps, glöm inte kolla vart du gör högskoleprovet!) puss

2009-03-24 @ 18:00:05
URL: http://malouka.blogg.se/
Postat av: Karre

Haha i remember the bokslukardays...Anne på Grönkulla-böckerna va mina favvosar! När alla andra barnen lekte låg Karin inne och läste...hahaha njaaa men nästan så! Men såå töntig att jag läste Kejsaren av Portugalien va jag faktiskt inte! ;)

Höhö...

Kissykiss!

2009-03-24 @ 19:25:30
URL: http://malouka.blogg.se/
Postat av: senci

saberaaaaaaaaaaaaa:D

2009-03-24 @ 21:08:12
URL: http://senncii.blogg.se/
Postat av: mr mouse

HAHAH DIIIN FIIIS ahahah, ja lovar du e född som plugghäst, de e liksom naturligt hos diig

2009-06-19 @ 00:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0