Hemköp..

Bamba

Selma:
Saber, vi åker la in till stan och köper naturgodis innan historian?

Sabera:
Sure, why not? Ska ba smsa Semin att vi kommer. Han får hänga med.

Selma: 
Aa, visst.

Hemköp

När vi först klev in på Hemköp så hittade vi inte naturgodiset. Snacka om att jag och SeLm fick lite panik därva. Men efter en timmes letande såg vi en änställd på Hemköp fylla på de tomma naturgodis ställen och då blev allt så mycket lättare, och vi började fylla på våra påsar. Nicht war SeLm? 

Semin:
Asså fan, jag har aldrig fattat vilka idioter det är som går och köper naturgodis. Men nu ser jag att ni två är några av dom som gör det.

Sabera:
Lägg av fan.

Selma:
Saber, hjälp mig så att jag inte plockar på mig för mycket. ( Hon har en vana att köpa jättemycket godis och ångra sig sen att hon gett så mycket pengar för det ). Oh, jag älskar dom här müsli. Kom Saber, ska du ha?

Anstäld på Hemköp:
Dom här är min egna favoriter ( och så pekade han på en annan sort av müsli )

Selma
: Haha, Semin du borde nog tänka dig för innan du säger massa.

Semin:
Aa, sant fan, men snacka om att han idiotförklara sig själv. Hur dumt är inte det? 

Sabera:
HAHAHAHAHA


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHA! Mmmmm naturgoooodiiis!&%/"#%!/! Jag har en daim cheesecake som väntar i frysen nu iaf muhaha:)

2009-03-21 @ 21:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0