PA-handledning mit dem Matsis Jönfeldtis..


Nu sitter vi i datasalen och väntar på att bli grillade. WUUHUUU BARBEQUE! Selma är för tillfället lite lost, men det släpper nog så snart hon får se sin Plumbum :) Dessutom ser hon lite sjuk ut, jag ska nog skicka hem henne för hennes eget bästa, åh hon som har matteprov idag, men men, a girl's got to do what a girl's got to do.. Hejdå Selma krya på dig. Matte E ? Hallå , e hon helt dum i huvudet på något sätt? Att man orkar läsa den kursen oxå. Dessutom läser hon fysik B och en helt onöööööööödig kurs, nämligen miljökunskap. Snacka om att hon hela tiden klagar.



Nu har Selma återigen tagit över tangentbordet (ja, det var jag som skickade hem mig själv, nöjda?), och jag vill bara säga följande fras: SABER ÄR HET I LUGG! Men den gör henne en smula kaxig... TÖNT!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0