Gissa vad?


Jag klarade halkan idag !
:D WUUUHUUU hahah. Körkort snart dåva. Ne, jag bara skojar. Vi får se hur lång tid det kommer att ta innan jag har mitt körkort i handen. Jag måste nog börja att läsa teorin snart också kom jag på. Na ja..  Jag fick i alla fall köra tillsammans med Mirnes idag, en trevlig grabb, som faktiskt läser bosniska med Sabi. Snacka om att vi två var grymma där ute. Måste dock erkänna att jag inte var det minsta nervösi går kväll. Det var första gången som Semin slapp höra på mitt tjat om det här med nervös hit och nervös dit. Jag vet att du älskar mig ändå Semin, även om jag tjatar väldigt mycket och klagar :) Men snacka om att det började att pirra i magen imorse när jag väl steg upp. Men jag överlevde och halkbanan var bara en rolig upplevelse!



      / Sabera





Kommentarer
Postat av: ismeta

GARTTIS JARANE ..

Gud va glad jag är at du var på Hakala =P

2009-03-26 @ 22:06:08
Postat av: lau

tanguz berätta om detta omg GRATTIS sabering!! du får mig att NÄSTAN vilja börja plugga ahahah

2009-03-26 @ 22:06:42
Postat av: Anonym

Ismeta ; Haha tack jarane :) Hakala, hakala haha , den glömmer jag aldrig :P



Lau ; Tack Lau hihi. Haha men Tanja visste ju knappt vad jag hade gjort. Hon ba: vadå halkan? Vi kan plugga tsm, då kommer du HELT vilja plugga :P

2009-03-27 @ 08:41:04
Postat av: senci

Grattis dusoo :D snart snart akobogda.

2009-03-27 @ 16:58:58
URL: http://senncii.blogg.se/
Postat av: Marre

Wawawewaaaa! GRATTIS :-)

2009-03-27 @ 17:01:10
URL: http://malouka.blogg.se/
Postat av: Yosuf

F-U! Varför har ni har aldrig sagt att ni också hade en blogg!:) Om alla nu bloggar borde väl jag också börja... haha ne, it never gonna happen! Min kommerntar kanske inte passa in här dock haha men Ha det bra Puss och kram på er S-unit <3

2009-03-27 @ 17:49:26
Postat av: Anonym

GRATTIS saberis, jag har ju sagt det innan men det måste stå här också HAHA!:P



Vad menar du med att din kommentar inte skulle passa in här Johan? U bastard! :D

2009-03-28 @ 18:29:13
Postat av: mr mouse

gratiiis askiiim(K) love u!!

2009-06-19 @ 00:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0