Dum..


Jag är världens dummaste person! Jag har tappat bort mitt spårvagnskort, mitt bankkort, mitt ID-kort och mitt lånekort som jag äntligen hade aktiverat efter 2 år..

Nu har jag fått spärra lånekortet och mitt bankkort och måste ringa till polisen för det borttappade ID-kortet. Dessutom måste jag nu betala 200 kr för ett nytt spårvagnskort och utgifter för ett nytt ID-kort, ja, jag tror absolut inte att jag på något sätt får tillbaka dem.. Jag har letat i varje vrå i skolan, gått till vaktmästaren och t.o.m. Schmidt fast han inte ens har något att göra med borttappade idiotsaker. Jag ringde (eller jag och jag, jag tvingade mamma eftersom jag själv grät av ilska) västtrafik, jag kan ju ha tappat bort det på bussen, men de kunde inte veta något förrän imorgon.. Fan vad allt suger! Jag är LEDSEN! ARG! DUM I HUVUDET! Skit oxå..




Nu vill jag bara isolera mig från omvärlden..
..Elhamdülillah! ♥



                                                                                                                                                   / Selma


Kommentarer
Postat av: sabera

Hahahah va fan gjorde du hos Schmidt ? haha :)

2009-03-11 @ 15:54:35
Postat av: mr mouse

uff de hände mig en gång men ja hade tur o fick ett gratis busskort men fick betala 100 kr för jävla bamba kortet vilket ja hitta seeeen!!!! FRUSTRERANDE!!

2009-06-19 @ 01:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0