Welcome home Amira

Oj, det var ett bra tag sen något skrevs i denna blogg. Jag har nästa glömt hur det är att blogga.
Det är inte sådär jättemycket som händer just nu. Värt att nämna är att Amira är hemma från Bosnien så att kvällen spenderades hemma hos henne. Jag och Sabi sov till och med över där för att hon inte vågade sova hemma själv. Hennes föräldrar är nämligen fortfarande nere i Bosnien. Trodde hon i alla fall.. Men icke sa Nicke. Hon fick sig en liten överraskning. Helt från ingenstans fick hon ett samtal att de var i GBG. Snacka om att hon blev chockad. Mc-food blev det mitt i natten som de hade köpt med hem till Ami som jag och Sabi också fick. Jag måste säga att jag tycker att deras hamburgare smakar jätte äckligt. Usch och fy så att jag bara åt pommes. Imorse fick man inte sova i lugn och ro måste jag också säga, byggarna var uppe redan vid 7 tiden och höll på.





Amira Pejmanovic
 
                                                                                           /Sabera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0