Tjejkväll hos Amina och annat..

Jag tillbringade min kväll hos Amina så som Ismeta, Senci och Azra också gjorde med en massa smått&gott, film och mycket prat. Det var minst sagt jättemysigt. Filmen vi såg hette Onda aningar och får av mig 4/5. Ända sen jag lärde känna Amina, vilket var för ett bra tag sen när vi lekte i sandlådan, har hon alltid varit sig lik. Hon är en av få. Det gillar jag verkligen med henne!

Därefter pratade jag med min honey som snart ska komma på besök, me like! Av någon sjuk anledning kunde jag verkligen, asså verkligen inte somna senare. Klockan hann bli 04.46 sista gången jag kollade på den. Det är så himla jobbigt när det händer så.

Sabi, lilla Sabi, hon har börjat övningsköra. Helt sjukt! Hennes första körlektion var igår och hon sa att det gick super duper bra. Det gillar vi. Tummen upp för Sabi! Idag blir det körlektion nummer 2.


Idag har jag faktiskt tänkt om jag hinner:

* Gå till Ismeta (om jag inte hinner på morgonen blir det säkert att jag träffar henne senare. min jaran!)
*Hälsa på Selver (saknat honom)
*Cykla med Amira till Rusta (behöver komma igång)
*Prata med min honey (absolut!)
*Läsa körkortsteori (hatar den jävla boken, men ska läsa lite i den ändå)
*Öppna och läsa mitt antagningsbesked från högskolan (har legat på rummet utan att jag ens öppnat det, verkligen inte likt mig)




                                         
                                                                                            /Sabera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0