Kaffe, kaffe, kaffe!

Jag öppnade ögonen automatiskt klockan sex i rädsla av att ha försovit mig.. Sedan slumrade jag till och sov i ytterligare en timme, när jag väl vaknade var jag panikslagen.. 8 timmar kvar till ett prov som jag inte pluggat på.. !

Två maffiga häften att ta sig igenom var det material vi fick, det ena lyckades jag ta mig igenom igår och det smaskigaste sparade jag till idag. Efter flera timmars plugg inser jag nu till min förfäran att jag inte memoriserat någonting! Och häftet jag läste på igår har jag också glömt innehållet på!

PANIK PANIK PANIK PANIK PANIK!



I'm pushing but nothing happens goddamn it!!!"#¤%&#¤%£@£$@$€€{[€\}][{


/ En ledsen Selma



                                                             

Kommentarer
Postat av: sabera

Keep pushing SeLm, keeeeeeep pushing ! haha :D

2009-04-20 @ 13:41:52
Postat av: Selma

hahaha heil:D

2009-04-21 @ 01:01:11
Postat av: Sabii

Selmaaaaaaaaaaaa jag har några frågor till dig =D Jag ringer dig ikväll ^^

2009-04-21 @ 15:05:53
URL: http://sabii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0