SeLm & Marr


Då ska jag ta och skriva lite vad jag har haft för mig eftersom Selma och Maria undrar var jag har hållit hus. Jag börjar nog med Club-Ok. Jag åkte dit med Sadmira&Senci och jag hade det superduper bra. Fick nämligen en överraskning där borta. Och nu undrar ni säkert vad det var för överraskning eller hur SeLm und Marr :P haha. I söndags var solen och hälsade på här i Göteborg. trevligt, trevligt. Då var jag ute och promenerade men några vänner hela dagen. Just det, jag blev också jagad av ett bi eller så var det en geting, I don't know but I survived :). Jag har även tagit mig tid att åka in till stan med Sabii&Amii. Jag köpte mig ett par solglasögon och jag hittade en väldigt fin klänning. Nej Selma, vi glömde inte äta haha. Jag träffade även på Esra. Alltid lika söt! OMG Guess what? Jag köpte en balklänning idag! Don't ask. Jag tvingade min mamma att möta mig på stan och sen så satte vi igång. Fan vad jag var jobbig. Jag har även hunnit övningsköra. Körkortet here I come haha. Och sist men inte minst så har jag bakat kanelbullisar. Oh, u wish att ni var här. Jag lovar er kanelbullisarna smakar wunderbar! Något jag absolut inte har gjort det är att plugga. NO THANKS! 


                                                     





Kommentarer
Postat av: Sabii

Vadå bi eller geting. Det var en FLUGA ! DIN FIIIIIIS =D

2009-04-07 @ 23:41:02
URL: http://sabii.blogg.se/
Postat av: Marre

Yes! haha, fan va kul! Äntligen ngt kul att göra, när jag sitter på jobbet! :-) du anar inte hur nyfiken jag blev på din balklänning nu! jag svämmar förresten över i min stol, var på thaibuffe under lunchen och jag skojar inte när jag säger att jag åt 10 vårrullar.. och 10 sushibitar... och kycklingspett med jordnötssås!

men hallå, när kommer semla hem från denmark! I have not forgotten about chai latte, maybe tomorrow eller på fredag?

2009-04-08 @ 15:01:01
URL: http://malouka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0