Ge mig sömn!


Gud vad jag sover dåligt nu för tiden. Det är faktiskt lite surt i och med att det är påsk lov och jag har inte lyckats sova ut ordentligt en enda dag. Sömnproblem? Jag har ingen aning. Imorse öppnade jag ögonen strax innan åtta, det gick absolut inte att somna om igen och dessutom vaknade jag minst 100 gången i natt. Lite onödigt att vakna så tidigt tycker man ju. Och irriterande. Det känns som att mina ögonpåsar är jättestora men jag kankse inbillar mig bara. Nu är jag riktigt seg kan jag bara säga.

Bäst för dig att det blir naturgodis och indisk mat idag! 

                                
/Sabera



Kommentarer
Postat av: Marre

well... das chailatte! jag vet att du ska iväg på konsert imorn... men kanske ni kan innan på dagen? sen på lördag åker jag till karlstad, vet inte riktigt när..

2009-04-09 @ 18:24:34
URL: http://malouka.blogg.se/
Postat av: Sabii

indisk mat kan jag äta varje dag Muhaha =D

2009-04-19 @ 22:54:44
URL: http://sabii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0